Normal hormonlardan dolayı bebeğin suyunda sızıntı falan yoksa hiiiç sıkıntı yok doktoruma sormuştum baktı sorun yok demişti bazı şeyleri kafanıza takıp stres olmayınız relax rahat olun 😊 bazı arkadaşlar ben dahil sık idrara çıkıyoruz şikayetinde tam 5 kez hem özelde hem sağlık ocağında idrar testi yaptırdım enfeksyonmu falan mı diye tertemiz sonuç gece uykular haram 😃