Mariam1 Geçen doktor ilaç vedi ama geçmedi sürekli ağrıyor karnım tek kullanımlık töz yazdı napsam acaba
06haziran Mariam1 bende de öyle maalesef daha bayramda antibiyotik bitirdim şimdi tekrar yazdı o tek kullanımlıklardan bana da yazıyordu kullanmıyordum ama asıl etki eden onlarmış burada bende post açıp sormuştum kullanın o tozu sizde ayriyeten hamileyseniz maydonoz suyu olmaz biri yazmış ama kaynatıp için diye çok riskli bir şey maydonoz suyu
Deleted33000 Mariam1 o enfeksiyon cok kötü ya bende de var pazartesi günü hastanedeydim nst de sancı çıktı doktor enfeksiyondan olduğunu söyledi tek kullanımlık ilaç ve krem verdi ilaç agrimi kesti kremleri de kullanmaya devam ediyorum inşallah tekrarlamaz çünkü erken doğuma bile sebebiyet veriyormuş
ipekmom_ Mariam1 ahh ölüyoruö desem yeridir sancılardan, acayip arttı. Tek kullanımlık toz, fitil hepsini kullandım hiç etki etmiyor dayanmıyorum artık pazartesi ürolojiye randevu aldım inşallah bi sonuca varabilirim çok kötü bi durum..
Littlegirl Kiraz sapı kaynatıpmiçibelirsiniz maydonozu sapı ile kaynatıpmiçebilirsiniz ütüyü belli bir sıcaklığa getirip havlu koyup havlunun üstüneden bölgenize koyabilirsniz
Mariam1 Littlegirl teşekkürler sürekli oluyorum ama artık ilaçlar etki etmiyor 1 hafta yada 2 hafta sonra tekrarlıyor
Minnakpopus Littlegirl karşınızdaki kişi hamileyse bu dediklerinizi içerse ne olur biliyor musunjz? Hamile ve bilmeyen birine denk gelseniz maydanoz sapı kaynatıp içse alın size vebal. Söyle söylerde dipnot düşün !!! “Hamile değilseniz “ diye
Littlegirl Çok zor bir durum ben de dün tam olacağımı hissettim hemn bunları uyguladım normalde bende tozmilacı içiyorum epeydir oşmuyordum dün yine nüksetti ama şuan iyim
Mariam1 Littlegirl geçmiş olsun canm bende sürekli doktor ama çözüm Yok yanliskla sabun gelse özel bölgede oliyiorum yerangi temizleme ürün kullanımı yasak bana gelmicek ama ister istemez oliyior
Littlegirl Minnakpopus bilgilendirmeniz için teşekkür ederim önerilerin hamilelere zararı olduğunj bilyordum