papatya_01 lavman yapmıyolar mı söyleseniz. Benimde en korktuğum şeylerden biri bu gaz olayı. İki gün çıkaramamıştım, en son baktımmbişe yapmıyolar , çıkardım diyip hastaneden ayrıldım. Eve gidince lavman yapmıştım kendime 😅 5 sn sürdü sürmedi, çok rahatlatıyor o. Bi sorun doktorunuza