elfslckk doktorum yapay takviyelerin kilo yaptığını söylemişti ki bende çok hızlı kilo alımı olduğu için bıraktım. Tabi ki doktorumun onayıyla ...ilacı bıraktıktan sonra 2.5 kiloda verdim hatta. Şuan kullanmıyorum kilo alımım normal ilerliyor şükür son düzlükteyiz zaten 2-3 kiloyla son 7 haftamızı kapatacağız gibi duruyor...