crazyymom bazı doktorlar uyandırmayın diyor ama bazıları en fazla 3 saat tutun diyor. Benim kızım 3 aylık kontrolünde sormuştum asla 3 saati geçme o uyuyor olsa bile emzir demişti kan şekeri düşer demişti. Ama ben yorgunluktan bazen 5 saat kesintisiz uyuduğu oluyor kızımın. Kimi doktor gece uykusunu bozabileceğimizi o acıkınca zaten uyanacağını söylüyor mesela bana da bu mantıklı gelmişti birde her bebek aynı değil. Aizin kırkınız yeni çıkmış en azından bi iki iki buçuk ayına kadar beslenmesine sık devam edin uyuyor diye bırakmayın çok küçük daha kontrolünüzde kendi doktorunuza danışın mutlaka