Kızlar kızıma kavuştum 12 saat suni sancının ardından,annem ve kayınvalidem hastanede ama annem beni delirtiyor sürekli sütün az çocuk ağlıyor diyip duruyor deliriyorum hemşirelerde maşallah sütün çok güzel diyolar ucundan geliyor süt bebeğim 2500 gram doğdu annem çok küçük çok savunmasız diyp duruyor doktorlar tosun gibi gayet sağlıklı diyor delircem gerçekten zaten ağrım var bebek durmadan ağlıyor aç olduğu içinmi sizce sütüm yetmediği içinmi annemin dediği gibi anlamadm? Üşüyor diyor habire sarıp sarmalıyor.doktorda sıkmayın ebbeği üşümüyot o şuan siyor annem hayır üşür kundak yapak diyor