Iraz Kızlar vajşnamda resmen hareket ediyor sürekli lavaboya gidiyorum yürümekte oturup kalkmakta ağrı çekiyorum kasıklarım sancılanıyor ara ara bu normal mi brlime de vuruyor 2. Sezeryanm olucak 2 gün sonra
hamcokelek33 Iraz benim de aynı , resmen çatı baskısı oluyor özellikle oturup kalkarken. 38+0 olduk bugün 38+5te planlı sezaryenimiz var. Bugün de son kontrole gidicez. İnşallah aceleci değildir bebişler🥹🥹
Iraz hamcokelek33 benimde 38.4 de canım inşallah sağlıkla kucaklarız sezeryan yerim çok kötü ağrıyor nedenini bilmiyorum