vaveylamom
Emzirirken bile oluyor o baya sürüyor geçmesini beklemeyin. İçten bir kaşıntı hissi karıncalanma gibiyse süt kanallarının aktifleşmesine dolmasına bağlı. Dıştan bildiğimiz kaşıntı haliyse deri gerilip büyüyor çatlıyor o sebebten. En azından göğüs kısmına organik yaglar sürmenizi , kimyasal losyon kullanmamanızı öneririm . Naçizane tavsiyem