Aniden başlayan ve 3 cm açıklığa ulaşan sancılarımla hastaneye nst için geldim ve ilk bebeğimde sezaryen olduğu için acil sezaryene alındım 🥲 geride 3 yaşındaki oğlumu bırakmak mı daha zordu eşimin şehir dışında olması mı bilmiyorum ama güç belada olsa eşimin gelmesi için doktor hanım bekledi 🥹🥰 3460 gram tatlı mı tatlı bir kız bebeğim oldu darısı başınıza 😊🌷 hoşgeldin İlayda Deva’m 🦋