Batman72 Başınız sağolsun melek oldu annesi cennette kavuşursunuz ınsaallah 🩵😢 bende oğlumu 36 haftalık kaybettim yaşasaydı Ekim de 4 yaşında olacaktı ama kısmet değildi yiyecek ekmeği yoktu şimdi yüzünü düşünüyorum melek gibiydi tarifsiz öyle bir çocuk görmedim işte rabbimin nuru üstündeydi sanki çok çok değişik bir bebekti hala görem herkes söyler 😢😢