Eda3460 Kızlar yarın dogumum var 39+6 olucaz.. bebegin kilo alımı durmuş suan 2800 doktor tehlikeye atmayalım dedi 40 dan sonra sanırım bebekler kakalarini felan yiyebiliyormus açıkçası kendi sancimi beklemek istiyordum ama ne sancı var ne açılma.. rahim ağzına ilaç yerleştirip serum takacaklarmis suni sanciyla denemek istedim ben belki normal olur diye aranızda yaşayan varmı bu sancıyı bilgilendirirseniz sevinirim biraz tirstim 🙏
Eda3460 RdvnMlkn hayır canim doktorum öyle uygun gördü zaten 2 haftadır kilosu aynıydı artmıyor strese sokmayalim dedi