Semanurt Merhaba kızlar 13 haftalık gebeyim bazen karnımın içinde bi hareket hissediyor gibi oluyorum, sizce bebeğin hareketini hissediyor olabilir miyim yoksa psikolojik midir 🫣
Anneoldum2 Semanurt olabilir helede 1.den sonraki gebelikse erken hissediliyor bende 2.gebeliğim şuan 15.haftada hissettim😍
Kelebek27_ Semanurt ben 14te hissettim imkansız diyenler olabilir bazıları 20 lerinde hissetmiyo. Ama kelebek kanadı gibi minicik kıpırtı hissedilebiliyo imkansız değil