sinemm08 Valla Banada 12+5 de erkek dedi bu pipi değişmez dedi 16 da tekrar erkek dedi ama 2 erkek hamileliği geçirmiş bir anne olarak söylüyorum asla diğerlerinde ki belirtileri yaşanıyorum galiba doğuma kadar da erkek dedeler ben kız bekleyeceğim 😂 o derece kız hissediyorum ne zaman netleşir derseniz de en iyisi detaylı ultrason diyorlar o zamana kadar yanılma olabiliyormuş