dmngrkm Melhakars 23+3 teyim ben de. Geceleri yatağa girince karnım gurulduyor. Yemekten hemen sonra hiçbirley yememiş gibi hissediyorum. Süt falan içip kendimi frenlemeye çalışıyorum ama ne kadar dayanırım bilmem 😞
Misskaynak Melhakars bende çok yiyorum hatta nefes alamıyorum çok zorlanıyorum sabah kahvaltı yapıp doktora gittim bebeğin ölçümlerini yapamadı mabzım yüksek tansıyonum düşük kızdı bana yarın sabah aç gel dedii
Melhakars Misskaynak ah keşke bende yiyebilsem ya nasıl mutlu olurum tabağımın yarısı mutlaka kalıyor midem çok bulanıyor 😢