Hangi isim olursa olsun, önemli olan senin ve eşinin kararı, sağlıkla, adıyla gelsin prenses, size kalkıp yok köpek ismi yok bilmem ne diye cahilce konuşan, yok isimler hep farklı şimdi gibi saçma sapan yorum yapanlara kulak asmayın, Lina Haşr Süresinin 5.ayetinde yer alan, cennetteki hurma fidesi demek, ayrıca Yunan mitolojisinde de anlamları güzel, her şeyi geçtim tercih sizin, Doğumda kaybettiğim ilk kızımın adı Hira onun hemen arkasına korunurken hamile kaldığımı öğrendim, şükürler olsun kızım Lina doğdu, ismini anlamı beni derinden etkilediği için koydum, sanki cennet meleğimin bize bir hediyesi gibi Lina benim için, şimdi yine bir kızım olacak kısmetse ve Doğa koyacağım, uzunca yazdım kusura bakmayın, sadece ünlüler de dahil o kadar çok kişide kötü yorumlar görüyorum ki, gerçekten insanlar kırıcı, ama size tavsiyem kimseyi takmayın, bugün Lina 3,5 yaşında ve o kadar uyumlu, güzel bir çocuk ki, her şeyine o kadar şükrediyorum ki, dilerim sizin kızınız da sağlıkla gelip, ailenize huzur getirsin 🤍