İğne vururken elinle sık yanma olmasın sonrasında ovala sertleşme azalıyor havasını mutlaka al havada olabilir morarma ve sertlik normal bendede oluyor iğne vurduktan sonra ovala bir gün sağ birgün sola vurabilirsin karnım sertleşti iyileşsin diye koldan vurmaya başladım ben bide morarırıyor ya korkulacak birsey yok