Guneyinannesi1 Çok istiyorum fakat çokta anlamlı bir isim olmadığı için yanına bir anlamlı isim arıyorum ama Malesef parlanın yanına uyan bir isim bulamadım önerilere açığım 🌸🥹🫶🏻
mervedmrcn Guneyinannesi1 kulağına başka isimle birlikte okutun kimliğe kaydettirmeyin eşinizle siz evde arada bi iki ismiyle birlikte hitap edersiniz. Herkeste bilmemiş olur ikinci ismi
gezentianne Guneyinannesi1 İki isim olacaksa (ki hiç sevmem özellikle de kızlarda) Parla ikinci isim olmalı birinci değil.Sıfat tamlaması gibi olur o zaman😃
Guneyinannesi1 mervedmrcn bunu yapmam doğru değilmiş geçen gün konuşuyorlardı büyükler kendi aralarında
Cotanakk gezentianne sıfat tamlaması gibi nitelenme durumundan daha çok emir kipiyle kurulmuş devrik cümle gibi oluyor 😁
Guneyinannesi1 Cotanakk aylinpalaa Umay Parla Derin Parla Parla Nare Bunlar var instagramda yenidoğan tulumlarına isim yazdıraanlarda gördüm 😂
mervedmrcn Guneyinannesi1 benim ablam öyle yapmıştı, kulağına okunması ve arada bi o isimlede hitap edilmesi yeterli diye biliyorum