Dkyckbraaa-1 Kızlar buğün 8 haftalık olduk kontrol vardı. Doktor kanama da olabilir kese de ama büyük ihtimalle kanama dedi. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ? İlk gebeliğim çok bir şey anlamadım kafam karıştı.
ygulafer Dkyckbraaa-1 kese olabilir bazı çoğul gebeliklerde gebeliğin başında ikinci kese kanamayla beraber düşebiliyor belkide doktor bu yüzden söylememiş olabilir
Nurellaaaaaaa1212 Dkyckbraaa-1 kuzum doktorun bunu kanama ya da kese olarak ayırt etmesi gerekirdi içindevi sıvıdan vs hiç bişey demedi mi başka
Dkyckbraaa-1 Selim_Alparslan içi boş bir kese o zaman çünkü bir şey yok gibi bende bir şey anlamadım ya 🥹
Selim_Alparslan Dkyckbraaa-1 bekle bakalım kuzum haftan daha küçük bu haftalarda belirsizlikler oluyor inşallah hayirlisi olsun senin için 🌸
queenanne1 Dkyckbraaa-1 iyi bi doktor olsa anlardı bence.. bu arada 2 kese 2 bebek var gibi tabi doktor değiliz bilemeyiz hayırlısı olsun 🫠