kızlar ablamın ekim ayında ikiz bebekleri tam haftalarında dünyaya geldi. bebeklerin detaylı ultrasonda vs. hiçbir sorun çıkmamıştı. bebeklerin birinin kulaklarının biri normal birinde kulak anomali var yani birinde delik yok, işitme deliği. bu konuda çevresinde vs bilgi sahibi olan var mı? hastaneler sorunun ne olduğunu bile anlamıyor. tek bir cihazla bakılıyormuş çocuğun duyup duyamadığına o cihazda her hastanede yokmuş Türkiyede belirli hastanelerde var ama randevu almak bile aşırı güç. alınmıyor alsakta derdimizi anlayan yok..ne yapacağız bilmiyoruz yenidoğduğunda bakılacaktı cihaz bozuldu dediler haber vericez dediler aylar geçti bebek 6,5 aylık şuanda hastane ararken bebek büyüyor tabi🤦🏻♀️