Durukus0202020 Sumisali_ daha doğum şekli bile belli değil ama ben o iğneden korkmuyorum, bebeğim sürekli dönüyor şuan 37 hafta bitti bı hafta makat bı hafta baş geliş oluyor, başına böyle birşey gelen var mı ne olur sizce
6953_efulim filizkaplan hayır devlette soruyorlar 10 gün önce sezeryan oldum bana sordu doktorum genel anestezi mi istersin yoksa belden mi diye
Deryakaya1802 Durukus0202020 devlette olucam genel çok zorda olmadıkça yapmıyoruz dediler spinal olcakmışım illa diretti zaten doktor anestezi doktoru da spinal önceliğimiz dedi ona karar verdiler bana seçenek sunmadılar yani bilemiyorum ☺ ilki de spinaldi zaten bu da öyle olcak anne ve bebek için daha iyi gerektiğinde sakinleştirici veriyolar zaten
Busra2110 Deryakaya1802 bence doğru olan bu korkmayın lütfen hele ki sezeryan sayısı arttıkça spinalin önemi daha da artıyor. Her seferinde bebeğe ulaşmak daha da zorlaşabiliyor ve ilaçlar bebeğe geçiyor bu yüzden ilk tercih spinal 👍
Busra2110 filizkaplan ister genel ister spinsl değil. Herhangi bi acil durum vs yoksa doktorlar spinali tercih eder doğru olan da budur. Özelde hasta memnuniyeti ıbır zıvır diye genel yapıyolar.
Zarifbblog Durukus0202020 devlette spinal yapıyorlar. Ama korkacak bir şey yok bir anlık bir şey sakin kalmmefes al hemen bitiyor. Bebeğini düşünürsen her şey daha kolay olur
ikibaloglanannesi Durukus0202020 İkisini de devlette oldum. Bana sordular spinal istedim. Size soruyorlar.