Eliff_13 Herkese merhaba :) 14 haftalık hamileyim ve cinsiyeti öğrendik oğlumuz oluyor ama isim konusunda çok kararsız kaldık ve asla içimize sinen bir isim bulamadık sizden ricam modern ve çok fazla yaygın olmayan isim önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim :)
aylinpalaa Eliff_13 ilk oğlumun adı Metehan, ikincinin adı da Cihangir olacak nasipse belki fikir olur :)
Smyye1B Eliff_13 İlk oğlum Ömer Berâ ikinci oğluma Özgür veya Tuna istiyorum ☺️ Belki fikir olur sizede 🌸
crazyymom Eliff_13 oğlumun ismi Atlas, fakat 14 hafta erken degilmi bence ayrıntıliya kadar bekleyin net olması için 🌸
Ebru-29 crazyymom oğlumun cinsiyeti 12. Haftada belliydi. Erkek bebek penisi daha erken oluşuyor kız bebeğe göre. Ve doktor işinin ehliyse kemik yapısından bile anlıyor
Eliff_13 crazyymom açıkçası bende kız diue hevesleniyordum ama %100 erkek olduğu anlaşıldı ultrasonda
crazyymom Ebru-29 benimde oğlum 12 kızım 12 haftası da belli oldu ama ne bileyim çok sık karşılaşılan bir durum diye emin olmadık detayliya kadar
yazbebisi_ Ebru-29 aynen bana da 12′de %70 erkek dediler ve değişmedi, erkekler daha erken anlaşılıyormuş demek