Herkese merhaba. Bugün regl sancısı hissettiğim için dr a geldim. Dün akşam da siddetli bel ağrım vardı. Suyum iyi nst de sancı çok yok, hafif ama 2.3cm rahim kisalmam varmış. 2 gece yatış verdi ve tedavim uygulanıyor. 33.haft olduğundan dr riskli buldu ve son günlerde çok stresliydim sanırım tetikledi. Bebiş doğum pozisyonunda ve karnım düştü. Yasayan var mı acil destek ve tecrübelerinizi rica ederimmm