Gmoli Hangi bebek bezinden memnun kaldınız bez stoklamak istiyorum kaç numaradan kaçar paket almalıyım tecrübeli anneler yardım🥲
Asi_07 Gmoli Molfix kullanıyorum iki bebeğimde de kullandım çok memnunum pişik alerji sızdırma vs yapmadı stok yapmayın bebeğinize iyi gelip gelmediğini kullanmadan bilemezsiniz kız kardeşim doğum öncesi paket paket stok yaptı indirimden faydalanıp bebeğinde pişik oldu ve o kadar bez elinde kaldı bebeğim 3 aylık ve 3 numara kullanıyoruz çabuk büyüyüp geliştikleri için kaç paket gideceğini kestiremiyorsunuz
Embu Gmoli molfixle başladım pişik kızarıklık yaptı primaya geçtim mecbur 🤷♀️ stok yapmayın derim çünkü her bebek farklı oluyor
Girlmama Gmoli prima tek gecer ayrica nunara stogu yapamazsin 1 numara 1 paket kullandim diyen var ben 1 nunarayi tam 1 ay 22 gundur kullaniyorum bez stogu dunyanin en sacma seyi
Gmoli Asi_07 haklısınız aslında bebeği hangisinin iyi geleceğini bilmiyorum tecrübesizlik ve bir şeyler yapmak isteğiyle yola çıkıyorum işte😀
MinikBrokoli Molfix ile başladık biz 😇 ne kadar kullandım hatırlamıyorum valla 😅 şimdi kaba taslak hesap yapmam lazım 2. Bebiş için ☺️
MinikBrokoli 2 saate bir değişti 24 saate 12 bez desek 12 değilde 10 giyelim günde 10 bez x 2 ay yeni doğan bez 60 tane yani =600 bez Bence illk 2-3 ay için 600 bez ideal Daha sonra duruma göre 2 numara olabilir 🤔
Asi_07 Gmoli tabi ki ilk heyecan herşeyi fazlasıyla alıp hazırlamak istiyor insan ama işte denemeden bilinmiyor☺️
Cotanakk Sleepy bio natural kullandım ilk çocuğuma kokusuz incecik rahatsız etmeyen bir bez memnundum
MinikBrokoli Bu arada biz 1 yaşından sonra en ucuz bez neyse onu kullandık , çünkü sürekli değişince pişik falan yapmadı
Nurussemss Gmoli prima boykot bnce almayın , sleepy bio ve natürel kullandım molfik her çeşidini kullandım klasik mavi olandan memnunum 5-6 aydır ondan devam ediyormuş, yani memnunum canım
asafmom-22 Gmoli Oğlumda baby Turco kullandım hem bez hem ıslak mendilini, hiç sıkıntı yaşamadım açıkçası çok memnundum. Şimdi kızıma pure baby aldık 3 numaraya kadar ben az alıp deneme taraftarıyım her bebek bir değil ama eşim almışken hep çok alır 😂
asafmom-22 Numara konusundada 1 ve 2 numara arasında çok fark yok aslında tek farkı 1 numarada göbek kordonu için oyuk var aklınızda olsun 😌
[silindi] Gmoli prima premium care kullanıyorum hiç pişik sızdırma vs yaşamadık ama bez stok yapılmamalı diye düşünüyorum. Kullanıp bakman lazım bebeğe pişik yapıp yapmadığına, ona göre ilerlemek lazım bence
Grendaaii Bende goon almayı düşünüyordum hatta migrosta fiyatları çok güzel düştü ama türkiyeden çekiliyorlarmış maleseff