Minigim_ben1 Kızlar merhaba çatı muayanesi oldu doktor bana açılma yok ama rahim yumuşamış dedi rahim yumuşadıktan sonra ne zaman açılma olur
ertonunannesi23 Minigim_ben1 üstte kalsın bende burda bekleyim benimde en son cts günü doktor yumuşama var. Açılma yok dedi acaba olur mu açılma onuda bilmiyorum
tsmutter Ssinem24 ben hiçbir şey hissetmedim desem yalan olmaz, korkulacak bir şey yok. Kendinizi kasmazsanız derin bir nefes verip kendinizi gevşetirseniz çok rahat muayene olursunuz 🌸
Minigim_ben1 Ssinem24 kendinizi kasmamanız lazım ben biraz kastım ve acıdı doktor kasma dedi rahatlamaya çalıştım daha kolay oldu 😊
Sedset Gerçekten saniyelik bir durum kendimi çok kasmadım sanırım kastım ama çok değil 😂 tabi acı yok denemez ama çığlık attım diyenler sanki biraz abartmış
Minigim_ben1 Gamzeeee14 sadece kafa ölçüsü 2 hafta geride çıktı o biraz canımı sıktı diğer değerler haftasına göre uyumlu artık haftaya poliklinik değilde acile gidicem oradan takip edecekler haftaya çarşamba gidicem tekrardan
Gamzeeee14 Minigim_ben1 hiç moralinizi bozmayın umarım herşey sorunsuz ve iyi geçer sağlıcâkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Benimde çarşama günü çatı muayenem var