27+4 haftalık olduk ama son bir haftadır birdenbire adet sancısı gibi karnıma sancı giriyor nasıl anlatayım onu da bilmiyorum cok afedersiniz ishal olmuşum gibi tuvalete koşuyorum ama hicbirsey yok daha sonra da geçiyor neden böyle oluyor bilen varmı ilk gebeliğim pek bilgim yok 🥹