mucizebs Arkadaşlar acil yardım. İdrarımda protein kaçağı çıktı. 24 saatlik idrarıma bakacaklar. Aranızda bunu yaşayan var mı?
mucizebs Esmaaaaaaaaaaa lökositi bilmiyorum ama tansiyonum hastanede bi kere yüksek çıktı. Sonra normale döndü.
Noluyoya Benimde idrarımda protein çıktın o 24 saatlik idrardan daha garanti sonuç veren spot idrar tahlili istedi doktor o temiz çıktı birde tansiyon takibi önemli burda tek başına protein anlamlı değil tansiyonla birlikte sıkıntı demişti bana
mucizebs Noluyoya bende de ilk önce spot idrar verdim protein kaçağı çıktı. 24 saatlikte de bakalım dediler. Umarım tansiyon çıkmaz o zaman. İlkinde yüksek çıktı sonra normale döndü
Noluyoya mucizebs inşallah çıkmaz siz haftada en az 3 kez ölçtürüp takip edin aile hekiminden eczaneden falan