nazli0306 Kan sonucum 407.86 anlayan varmı düşük mü bilgi si olan varmı kızlr pembe lekelenme ve kasık agrım var düşük olmsındn korkuom
Girlmama nazli0306 boyle bir sey mumkun degil kan sonucuna gore iyi ya da kotu diyelim 2 kati artiyorsa sorun yoktur ama lekelenme varsa hemen hastaneye gitmelisiniz
nazli0306 DilAra_123 pembe lekelenme var ve 2 sene önce düşük yasadım aynı şey ı yaşamaktan korkuyorum
nazli0306 Girlmama gittim beklicez diyor doktor 2 güne bir kan ver takib edelim dedi 2 sene önce düşük yaptım ben çok korkuyorum öle olmasından lekelenme olunca korktum hemen gttim
ppmerlina nazli0306 pembe veya kahverengi akıntı şeklindeyse, kanamaya dönüşmezse yerleşme kanamasıdır Bebişin sağlıklı olup olmadığını da beta hcg takibiyle öğrenebilirsin bitanem. 2 günde ortalama 2 katına çıkıyor
Girlmama nazli0306 aslinda yapicak cok bir sey yok eger saglikli bir bebekse sen naparsan yap seninle kalir ama sagliksizsa vucut onu kabul etmez iyi dusun stres en buyuk dusmanin bunu unutma
ppmerlina nazli0306 bebişin yerleşme kanamasıdır diye düşünüyorum. Burda önemli olan o lekelenmenin şiddeti ve rengi aşkım. Adet gibi olursa sıkıntı