Rabiasygn fztanne_ ben adetimden 1 hafta önce falandı test yaptıgımda bu çizgiyi görmüştüm canım çok yeni gibi görünüyor adetin geçtimi ne kadar var
Siyahbeyaz_ Rabiasygn benimde adetime 1 hafta var kuzum şüphe edince silik çıktı inşallah sizin gibi olur benimde
Siyahbeyaz_ fztanne_ bence var kuzum benimde gündüz yaptığım da böyleydi. Güzel haberler alalım inşallah https://hizliresim.com/hf11iai aynısı🙈🥺
Siyahbeyaz_ fztanne_ endişe etme kuzum olacağı varsa her türlü olur inşallah. Rabbim hayırlı evlat versin hepimize. Günün geçti mi peki senin kuzum?
fztanne_ Siyahbeyaz_ amin inşallah. Günüm bugün de belirti yok. 2 kürtaj 1 düşüğüm oldu o beni geriyor