nazli0306 Kızlar dua edin bugün evde yaptığım testte net pozitif gördüm pembe lekelenme ve kasık ağrısı beni korkuttu kan verdim 407,86 çıktı değerim umarım düşük ile sonuçlanmaz başına gelen varsa yazarsa sonuç ne oldu bilgi verirse çok sevinirim
ruzgarmommy nazli0306 değerini yorumlayamam ama benimde kanamlı geçti hep 11. haftadayız şuan hala progestana devam ediyorum bebek sağlıklı şuan 😊
nazli0306 benceyn işte tuhaf olanda o canım 20 nisan regli oldum 25 I bitti 29 u hamile oldugumu öğrendim nasıl oluyor anlamadım ki