Nur06 canım bir hafta önce sezeryan oldum bugün spora başladım yürüyüşe benim üçüncü sezeryanım spinal oldum hepsinde ve ameliyattan beş altı saat sonra uyuşukluğum geçtiğinde kendim kalktım ayağa desteksiz kendim giyindim lavobaya kendim gittim belki tecrübelisin diceksin ama ilkindede öyleydim zaten günde üç dört kere ağrı kesici vuruyolar ağrılarını hafifletiyor canım İnan çok büyütülecek bir ameliyat değil rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin