Aylakadin Kızlar doğum sonrası fıtık patlaması ya da bel kayması yaşayan var mı? Normal doğum yaptım 11 gün oluyor o günden beri sol taraf bel kalça ağrısından yuruyemiyorum
MervEslinArden Aylakadin Belden uyuşma ile sezeryan oldum ve belimde kaldı ağrı bel fıtığı dendi fizik tedavi falan gördüm öyle geçti
Aylakadin Anonimanonim bugün gidip mr çekildim sonuclarini doktora göstermeyi bekliyorum içim içimi yiyor. Doktor neden bugüne kadar gelmedin dedi bel kayması ya da fıtık patlamıştir deyip gözümü korkuttu ikisi de birbirinden kötü
Anonimanonim Aylakadin lütfen sonucundan beni de haberdar et olur mu 🙏🏻 inşallah kötü bir durum değildir 🤲🏻 🤲🏻 bir de senin ağrın nasıl yürürken acıyor dimi? Yoksa hiç basamıyor yürüyemiyor musun?
Aylakadin Anonimanonim yürürken acıyor ama sadece yürürken değil her hareketinde. Yatarken sağımdan soluma dönemiyorum. Ufacık harekette bile ağrıyor. İnşallah ederim.
Anonimanonim Aylakadin iki yazdığınızda aynısı bende mevcut 😢yatarken sağa sola dönerken yürürken kalkarken.. aynıyız😭 bi arkadaş daha vardı burda o da muayene olmus kas spazmı mı ne öyle birşey diyip iğne yazmıslar vurulduğunda ağrısı geçiyormus sonra yine baslıyormus en son öyle diyordu
Anonimanonim Aylakadin doğumdan hemen sonra mı başladı ağrıların bir kaç gün sonra mı Bu arada sonuç gösterdin mi
Aylakadin Anonimanonim Anonimanonim yok benim özel bölgenin tam bacakla birleştigi yer sol taraf ağrıyor. Bir de sola yatkın kuyruk sokumu tarafı
Aylakadin MervEslinArden çok geçmiş olsun sezeryanda hep duyuyorum bu sorunu . İnşallah Rabbim şifa versin
Aylakadin Anonimanonim dogudman önce de gebelik sürecinde kuyruk sokumu ağrısı yaşardım yine ara ara yürüyemezdim ama hiç huckadar değildi . Doktor fıtık ya da kayma yok dedi. Doğum sonrası olabilirmiş bekleyeceksin dedi
Anonimanonim Aylakadin oh şükür çok sevindim adına insallah bende de sorun çıkmaz Hiç iğne krem vs önermedi mi
Rhsm34 Doğumdan sonra sol bacağımın ustune basamiyordum mr çekildim fıtık varmış fizik tedavi gördüm şimdi nerdeyse hiç bı şikayetim kalmadı çok şükür
Anonimanonim Rhsm34 ne kadar sürdü tedavi süreciniz Bir de fıtık nerde çıktı doğumdan kaynaklı mı fıtık oluşmuş
Rhsm34 Anonimanonim S4 S5 teydi fıtık ben epiduralli sezaryen oldum doktorlar bu konuda farklı düşünüyor biri doğumla ilgisi yok dedi diğeri var dedi 4 hafta sürdü tedavim ama ilk haftadan sonuç almaya başladım iki sokak ileri yuruyemiyordum çok faydasını gördüm