Nergiz1234321 mutlaka gidin o zaman dışarıda sürünmenize gerek yok her türlü yardımcı olurlar birçok bölüm var zaten sabah en geç 7.30 gibi falan orda olun çok yoğun oluyor ama bilginiz olsun öğlende sıra verme işlemi 12 de başlıyor girişte numaratör var ordan sıra alıp danışmadan hangi bölüme gidecekseniz onun için kayıt açtırıyorsunuz. Resmi tatillerde kapalı oluyor eski usul devlet hastanesi gibi düşünün