Alimelek Deneyimli annler varmı acaba normal doğum bekleniyor Bingöl devlet Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum orda doğum yapan anneler memnunmusunuz doktorunuz kimdi
Hlymltp Alimelek bırakın doğum yapmayı gebelik sürecinde dahi inanılmaz kötüler gücünüz varsa uzak durun kabus
Hlymltp Bornin2025 doğum yapan tanıdıklarım hiç memnun kalmadı gebelik sürecinden de bizzat kendim memnun kalmadım gerekli şikayetlerimi de ettim kadın doğum konusunda uzak durulması gereken bir hastane ama bingölde insanların mecburiyetini bildikleri için it gibi davranıyorlar