3 aylık iğne kullanan biri olarak zararları
1=adetten kesiyor iğne vurulduğun sure boyunca adet olamıyorsun buda karın sısligine kilo alımına ve stres agresif olmaya neden oluyor
2 yumurtalliklari söndürüyor bir daha çocuk sahibi olmak hayal oluyor ben ikinciyi tedavi ile oldum 3 Aylık iğne yüzünden
3 adetten kestiği için kist oluşumuna ve büyümesine sebeb oluyor
4 bilsemki pespese 10 çocuk dogurcam o iğneyi asla bir daha kullanmam çünkü hiçbir yararı yok zararı coookk