Bernatt ben öyle pek bir belirti yaşamadım ama doğumdan saatler önce ishal başladı bende . Uzanmak istesem uzanamıyordum oturmak istesem oturamıyordum acayip bi sıkıntı basması olmuştu . Gece başlayınca bu durum eşim doğuracaksın diyip zorla hastaneye götürdü ve orda sancılarım tamamen başlamıştı . Yani anlayacağınız sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorsunuz bebeğin başı baskı yaptığı için