Kızlar 38+6 günlük bugun doğum yaptım. İki gecedir adet sancısı gibi sancı çektim Çarşamba gunu 39 hafta kontrolüm vardı diye gitmedim ama pazartesi aksam nişanım geldi bir tanıdık ebeyi aradık 2.gebeliği oldugu için acile gitsin dedi bi gittim 3 cm eve gitmek istedim ama tansiyonum 16 çıktı çok riskli buldu doktor gidemedim yatışım yapıldı saat akşam 21:00 da basladı sanclarım ama adet sancısı gibiydi ilki suni sancıydı onu alan biri kendi sancısını hafif görür net. Ve benim ilk kızım zor dogumdan oksijensiz doğdu cok kötü süreçler di bunda korkuyordum. Neyse 21.00 da yatışım verildi sabaha kadar açılmaya baktılar sancılar çok sık değildi dayanılmıcak gibi değildi taa ki sabah ezanına doğru 7 cm e ulastı ben çok canı tatlı biriyim acı eşiğim çok düşük asla sakin karşılayamadım sancılarımı en son dayanamıcak duruma geldim ıkın dedi ebe ıkınıyorum ama gelen yok 15 dk yok oldu ebeler tekrar geldiler 10 cm doğumhaneye gel dediler çatala çıktım 3 4 ıkınmada bebeğimin sesini duydum. rabbim herkese isteyene nasip etsin size tek diyeceğim sancı geldikçe ıkının ilk etapda ıkındıkça açılıyor son etapta ıkındıkça bebek çıkıyor Rabbim herkesin gönlüne göre versin ♥️