gizemskakaksksk Selam kızlar , 2 Hafta sonra doğumum var şuan 35+3 teyim. Dün doktora gittim kilosu 3500 dedi. Tontiş biraz dedi Çokmu sizce ? Böyle diyen Ama daha az kilo ile doğum yapanlar varmı ?
Edafmo gizemskakaksksk seninki maşallah annesi toparlak bir bebiş olacak belli. Benim 35te 3 kiloydu kızım
ketarbus gizemskakaksksk 36+6dayım 3kilo dedi doktorum🌸 devlete gittiğimde daha fazla ölçüyor mesela 400 gram kadar fazla çıkıyor orada kendi doktorumun ölçtüğü ile aynı günde gittiğimde
gizemskakaksksk Canansrcm Evet bende araştırdım da Normali bu değil biz biraz normalin üstündeyiz. Öyle bebeğin kilo alacagı şekilde de özel bir beslenmem yok normal besleniyorum bende anlamadım nedenini
gizemskakaksksk aylinpalaa Yok Aslında Benim kilom almamda durdu ama bebek alıyor özel bir beslenmemde yok normal besleniyorum
gizemskakaksksk ketarbus Yanılma payım olabilir dedi bakalım 2 haftamız kaldı zaten doğsun görelim şişko mu değil mi 😅
2cocuk2kopek gizemskakaksksk canım illaki ultrasonda bi yanılma payı oluyor ama çok fark etmiyor 200-300 gr oynar
gizemskakaksksk 2cocuk2kopek yanılma payım olabilir dedi Bazen suyun içinde de şişebiliyorlarmış bakalım sağlıkla gelsin
1Anneadayiiii gizemskakaksksk maşallah sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🥰 ölçümlerde illa fark çıkıyor demişti benim doktorum bizde 36+4 haftalığız 38+3 de doğum olacak inşallah 🤲🏻🥰❤️
gizemskakaksksk 1Anneadayiiii Sağlıkla kucagınıza alın inşallah tarih ne verdi benimde tahmini 14 15 mayıs gibi olacak
gizemskakaksksk 1Anneadayiiii Hadi inşallah sağlıkla gelsin allah kurtarsın , Bende Pazartesi gidicem Tekrar Bakalım ne dicek
yesmkaya-3 gizemskakaksksk benimkilere tombiş olacak dedi doktor 🥲🥲31+4 de son kontrole gittim 2700 gram 49 cm 4 hafta önde gidiyor gelişim 35 haftalık gözüktü bebiş 20 mayıstan sonra çağırdı gidince netleşecek belki bir kaç hafta erken alabilirim dedi (gebelik şekerim etkiliyor benim )