Tugba92 kuzenimin dogumunda yemistim cok basariliydi lezzeti. Dun bende haciseriften siparis verdim ayni gun kargolandi. Ustelik kapida odeme sanirim bugun gun icerisinde elimde olur. Benim dogumum martta. Serin bir odanizda muhafaza ederseniz 4 ay saklayabilirsiniz dediler.