kcgdm Kizlar 33+6 haftalık hamileyim. Ayaklarımda ayak bileklerimde parmaklarimda ödem oluştu. Ödem atmak için ne yapmalıyım ? Ödem oluşmasına en çok ne sebep oluyor ?
deniz_95 kcgdm bende de çok ödem vardı. Sebebi bilinemiyor vücut ödem yapıyo heralde. Gebelik zehirlenmesinden şüphelenildi ama bir sorun çıkmamıştı doğumdan sonra geçiyor
2Princess1Mom kcgdm Bol bol su içmeli ve yürüyüş yapmalısınız. Şekerli ve özellikle tuzlu şeyler tüketmemelisiniz. Geçmiş olsun. 🤲
Oksuruksurubu kcgdm ayaklarınınız şiştiğinde sakın yürümeyin. Bende felaket ödem vardı ayaklarımı yüksek tutuyordum altına yastık koyuyordum geçiyordu hatta öyle uyuyordum
kcgdm 2Princess1Mom teşekkür ederim 🙂 bu ara tatlıyı tuzluyu biraz fazla kaçırdım sanırım ondan olsa gerek. Şu içiyorum aslında günde 2 buçuk litreye yakın. Hareket de etmem.gerekiyor öyleyse .
2Princess1Mom kcgdm Uzun süreli değil kısa süreli yürüyüşler yapın. Soğuk kompres uygulayın ayaklarınıza. Özellikle tuz çok ödem yapıyor ona dikkat edin. 😊
Oksuruksurubu kcgdm bende sezeryandan sonra öyle dediler yürü yürü daha çok şişti ne zaman ayaklarımı yüksekte tuttum ödemi attım
hamcokelek33 kcgdm maalesef biraz vücudun ytkınlığıyla alakalı. Ve hafta geçtikçe gittikçe artıyor. Oturur vaziyette ayaklar çok şişiyor genelde. Benim ellerim de çok şişiyor özellikle uyurken. Sabahları lavaboda soğuk su tutuyorum biraz iyi geliyor
kcgdm hamcokelek33 aslında yatkın değil ama bu ara karbonhidrat tatlı ve tuzlu tukkeytk..ondan dolayı olabilir. Ama geçer inşallah su ve hareketlerle