SedaMeric 19 haftalık ikizlere hamileyim kızlar felaket bir baş ağrısı çekiyorum ne gündüz rahat edebiliyorum ne gece.. Zaten uzun süredir bel ve sırt ağrısı yaşıyordum bide üzerine bu eklendi resmen artık kafamı duvarlara vurmak istiyorum. Sizlerinde oldu mu olduysa nasıl baş ettiniz yardımcı olursanız çok sevinirim.
NekwaSultan SedaMeric tansiyonun dusuyo olabilir ablamda ikizde cook cekti ac kalma tuzlu cubuk fln ye ölçüttür once tabi
Songlkaraduman SedaMeric canım kafanın tam tepesine soğuk su uygula anında hafifletiyor bir kaç kez yapsan kesiliyor ağrısı
NekwaSultan SedaMeric ablam ikizde oyleydi cok kusardi bisey yiyemezdi ondan tansiyonu dusuyodu kafasini duvarlara vuruyodu nerdeyse
SedaMeric NekwaSultan hadi ya baya kötü geçiyormuş onun yok canım ben kusmuyorum o dönemleri atlattım çok şükür
Melike26 SedaMeric canım hiç kendine eziyet çektirme acile git hamile olduğunu söyle parol serum takıyorlar çok etkili oluyormuş
Melike26 Muş değil oluyor diyecektim 😀 migrenim var benimde bi tuttu mu geçmiyor. Ancak serumla kendime gelebiliyorum
Busradrkc SedaMeric evet tıroitim 2.5 olması gerekırken 7.5 olmustu ve ınanılmaz bas agrısı yapıyordu ilaç tedavısıyle düşürdük şükür ve bı daha agrımadı