Kızlar ilk doğum özelde oldu sondayı uyuşturup taktılar takıldığını hissettim ama ağrı acı bişey olmadı devlette doğum yapan arkadaşlar sondayı uyuşturmadan taktıklarını söylediler sırf bunun korkusundan devlette doğum yapmaya çekiniyorum valla😅 acaba hissettiğim kadar mı hissediliyor uyuşmazsa yoksa uyuştuğu için mi bişey hissetmedim