mucizebs Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim. Idrarda protein kaçağı çıkmış. Ama tam belli değil. 24 saatlik idrar toplamamı istediler. Protein kaçağı nedir aranızda bunu yaşayan var mı?