21Berra21 bende prof hocaya gidiyorum. Herkese verilme amacı farklı olabilir ama bana da dedi ki aspirini sana gebelik zehirmlenmesi olmaması için verdim ayriyeten oksapar da kullanıyorum , onu da ilk bebeğimde 8. Ayda gelişim geriliği oldu diye verdi