Yagmurnlog- 21+5 bebeğim bugün hiç haraket etmedi kızlar sizce korkulacak bişey varmıdır yoksa normalmi
bravo61 Yagmurnlog- canım o haftalarda bi hareket eder bi etmez ama sen kahve felan iç az da olsa hissedersin inş
motherof3son Yagmurnlog- anlıyorum seni ben de hareket etmeyince tak hastanede ultrasona gidiyordum korkudan ama bebekler uyuyor genelde 😂 saat kavramları olmadığı için günün her anında uyuyor olabilir.
Esra-kk Yagmurnlog- bnde az önce bı post açtım cnm bnmde bugün hiç hareket etmedi 24+2 bizde ama az önce hissettim çok şükür
Yagmurnlog- bravo61 normalde hergğn düzenli çok hissediyordum hararetli bir bebek ama bugün hiç oynamadı bile
Yagmurnlog- Esra-kk ben hala hiç hissetmedim normalde akşam uzanınca daha çok haraket ederdi tatlı yedim meyve yedim yok hala etmiyor
Esra-kk Yagmurnlog- sende hissedersin inşallah cnm bn okadar korktum ki hatta yarına randevu bile aldim