Anneyimmmben Kızlar paket 1- paket 2 diye reklamlarını gördüm oda süsleme fotoğraf çekimi falan yazıyor. Fiyatları ne kadar ve ben normal doğum yapacaksam ne ara susluyolar bilgi verir misiniz fotoğraf çekimi için doğuma giriyorlar mi
Anneyimmmben Nidazzyaaa 4 sene önce bende doğum yaptım böyle paketler yoktu canım yeni bı uygulama sanirim
Hayal0102 Paket 1i bilmiyorum ama paket 2 doğum oda süsleme fotoğraf çekimi uç bebek muayenesi 45 di doğum 37 nakit 35 dediler