Snydr Arkadaşlar aşırı öksürüyorum. Artık kemiklerim ağrıyo öksürmekten.Ventosal buhar kullanan var mı yardımcı olur musunuz. Kullanan varsa nasıl kullandınız
History5 Snydr Direkt serum izotonik ile buhar yapsanız 6 c c kadar? Ben de öksürüğe öyle müdahale etmiştim gebelikte sorun olmuyor
AnayimBenAna_ @“Snydr”#p36606018zotonik serumla yapıyodum ben. Birde grintuss bana çok iyi gelmişti influenza sonrası öksürük için kullanmıştım