bikbikbikaak ne yapmışım üstüne gidipte? Fazla mı duygusalsınız acaba? Hayatta iyi kalıyorsunuz o zaman sizi bu başarıdan dolayı kutluyorum. Kadına yorum yapıyorum gelmiş bana, laf söylüyor, biliyorsan ona cvp versene ? Pamuklara sarılıp mı yaşıyorsunuz anlamıyorum. Burası herkese açık bir forum küfür yok hakaret yok, iyi de bişey yazmışım 14 günlük bir bebek daha dünyaya yeni adapte oluyor. Vs vs gelmşş bana duyar kasıyorsunuz.