Anneyimmmbenn Angel23 benim hoşuma gitmedi ilk duyunca söylenince sanki ismi yanlış söylüyor gibi oluyor Gerçek sanki altaymış da alpay denmiş gibi Altayı tercih ederim
aybalasmom Angel23 bence çok güzel ilk defa duymuş olabilirim. Bana güçlü yiğit delikanlı yönetici bir erkeği çağrıştırdı. 🫶
Orhilo Angel23 biz de Alpay ve Altay arasında kaldık 😅 ama Alpay bana daha güzel geldi tok ağır güzel bir isim gibi
Angel23 Tugceelanaz ilk başta bana bir ağır gibi geldi de ben Alpay istiyorum eşim görkem görkem ismide kızlarda var🙈
Girlmama Angel23 unisex bir isim gorkem alpay bir hos geldi bence alpay ya agir geldi boyle avukat vibei verdi bana 🤣