4 ay önce 37+1’de vajinal doğum yaptım bebeğim de 2 hafta gelişim geriliği olduğu için suni sancı ile doğurdum bende sizin gibi kuveze girmesinden çok korktum ama girmedi sadece kilosu ve boyu küçüktü kendi akranlarına gelişim geriliği olmasına rağmen yani diyeceğim içinizi ferah tutun sağlıkla gelsin bebişler inşallah