[silindi] ilk gebeliğimde o haftalarda leke yaşadım sonra kırmızıya döndü düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim ve aynı haftada yine başladı erkenden kontrole gittim herşey yolundaydı progestan başlattı günde 3 kez ve full yatış verdi doktorum önlem amaçlı ilişkide yasak, 9.haftamda lekelenme geçti tam olarak halada kullanıyorum fitili 13 hafta olduk. Stres yapma ağır işten kaçın ev işi filan boşver sal gitsin bi süre